Αναζήτηση Προϊόντων

Αναζητήστε το όνομα ή τον κωδικό του προϊόντος

Αποτελέσματα Κατηγοριών:

Αποτελέσματα Προϊόντων:

Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα με αυτά τα κριτήρια
Προχωρημένη Αναζήτηση
Νέος Πελάτης
Είστε νέος πελάτης; Καλως ήρθατε!
Εγγεγραμμένος πελάτης
Είστε ήδη μέλος; Συνδεθείτε:
Έχετε απορίες; Καλέστε μας: 28210 92827
Χρόνος Παραλαβής
Παρακάτω θα βρείτε συχνές ερωτήσεις σχετικά με τον χρόνο παράδοσης της παραγγελίας σας:
 

1. Πώς θα εντοπίσω σε ποιο στάδιο βρίσκεται η παραγγελία μου;

Την 1-3 εργάσιμες μέρες από την καταχώρηση της παραγγελίας σας θα λάβετε σχετικό email και μήνυμα στο κινητό σας για την εξέλιξη της παραγγελίας σας. Κατά την αποστολή της παραγγελίας θα λάβετε νέο email και μήνυμα για τον Τρόπο Αποστολής της παραγγελίας σας, δηλαδή την εταιρεία ταχυμεταφορών( για αποκριάτικα είδη) ή το πρακτορείο μεταφορών( για αντικείμενα μεγάλου όγκου) όπου θα συνοδεύτε από Αριθμό Αποστολής (Voucher). Κατ αυτόν τον τρόπο θα μπορείτε να εντοπίσετε σε ποιο στάδιο παράδοσης βρίσκεται το δέμα σας.

 

2. Ποίοι είναι οι τρόποι αποστολής;

Συνεργαζόμενες Εταιρείες Ταχυμεταφοράς:
  • SPEEDEX COURIER.
Η αποστολή γίνεται στην διεύθυνση της επιλογής σας.

 

3. Ποίοι είναι οι χρόνοι παράδοσης;

Χερσαίοι προορισμοί:

2 έως 3 εργάσιμες ημέρες από την εξόφληση της παραγγελίας, σε περίπτωση αντικαταβολής 2 ημέρες.
 
Νησιωτικοί προορισμοί:
3 έως 4 εργάσιμες ημέρες από την εξόφληση της παραγγελίας,σε περίπτωση αντικαταβολής 3 ημέρες.

 
 

4. Καθυστέρηση Παραγγελίας

Το ηλεκτρονικό κατάστημα Myseason.gr δεν φέρει ευθύνη για τυχόν καθυστερήσεις των παραδόσεων των παραγγελιών σας, που δεν οφείλονται σε υπαιτιότητα της ή συνιστούν γεγονότα ανωτέρας βίας, όπως προβλήματα στο οδικό δίκτυο, έντονα καιρικά φαινόμενα, απεργίες κ.τ.λ.
To top
Φίλτρα